2004/06/21

Végigfutottam katana blogját és nyomban eszembe jutott, hogy a reggeli tejekávé óta egy kortyot sem ittam. Nosza, fél liter ásványvíz, és igen, igen én vagyok az egészséges életmód új igehirdetője. És még ebédre is borsófőzeléket eszem. És a cigi is kimaradt az életemből.

Igaz miután már majdnem a Fit Nessi EB-n látnám magam eszembe jut a reggeli sajtos roló meg meggyes rétes. Meg a maroknyi mosatlan cseresznye, amit a szomszédból csórtam. És a levegő a Népstadionnál reggel. Meg a 12%-os szőlő-, 87%-os tartósítószer és 1%-os azonosítatlan anyag tartalmú, üdítőnek csúfolt lónyál.

Nem is tudom hogy jobb-e olyan korban élni, mikor a gyomorfekély népbetegség és az embernek egy marék kátránnyal vetekszik a tüdeje, vagy mikor a vakbélgyulladásba bele lehet halni és patkolókovács húzza a fogunkat.

Nincsenek megjegyzések: