2004/06/25

Tegnap szabadságoltam magam (a jobb, hogy a főnök is szabadságolt engem).
Elhatároztam, hogy megküzdök a ruháimmal.
Érdekes dolog ez a ruhafestés amúgy.

Ruhafestési akciónapló:
Úgy kezdődött, hogy bementem papírzsepit venni az ecsetboltba, és batikfestékkel távoztam.
Rózsaszínnel és zölddel.
Aztán ráébredtem, hogy csak kék színű festendőim vannak.
Festés halasztva.
Kék festék beszerzésre folyamatban.
Két hét. Kék festék beszerezve.
Ama tény notálása (bene), hogy a használati utasítás csak németül a csomagocskák hátulján. (0,01 óra)
Sikertelen fordítási próbálkozások (2 nap)
Magyar melléklet kérésének elhatározása (2 hét)
Barátnővel való lefordíttatás (0,5 óra)
Várakozás, hogy a kedv ismét megjöjjön, ezzel egyidőben, a festendő ruhák összegyűjtése, majd a 10 nmes szoba különböző sarkaiban való felhalmozása. (1 hét)
A festésre alkalmas rozsdamentes izé keresése (1,5 óra)
Lefordított használati utasítás keresése (0,5 óra)
Só kihagyása miatt az első adag festék kiöntése miatti ideges rángatózás (0,5 óra)
Különböző ruhák áztatgatása, vízforralás, só elfogyása miatti ideges rángatózás (6,5 óra)
Öccsel só beszereztetése (0,1 óra)
Ama tény észrevételezése, hogy a zöld spontán összefogta a fehéret és a kék a rózsaszínt (0,001 perc)
Előző tény felett érzett érdektelenség észrevételezése (0,01 perc)
A festett ruhák szárítóra aggatása az est jótékony sötétjében (0,1 óra)
Festék különböző helyekről (úgymint konyhacsempe, mosdó, előszobajárólap, cipősszekrény, papucs, fél lábszár, felmosóvödör, székláb) lesikálása (0,6 óra)

Batikfestő tanfolyamomra diákok jelentkezését várom.

Nincsenek megjegyzések: