2004/06/18

Ülök az irodában, felveszem a telefont és a barátnőim valamelyike lóg a végén, síráshoz közel. Pasiügyek."Nem, nem nem veled van a gond, szemét, ez aljas dolog volt tőle."

A múltkor már majdnem az szaladt ki a számon:
"It's not you, it's Vile Richard, he's just a big nobhead with no nob"....*

Akinek van, az a baja. Akinek nincs az.
Mutasson valaki egy elégedett embert!

Sting interjút néztem. Megkérdezték tőle, boldog-e.
Valami ilyesmit válaszolt: Mielőtt ezt csináltam átlagos munkám volt, átlagos ember voltam, tanárként dolgoztam, jelzálog volt a házamon, küszködtem a számlákkal. Nagyon becsülöm, amim most van. If i'm not happy in this world I don't know who could be happy. Csodálatos karrierem van, gyönyörű családom, százezrek előtt léphetek fel, és úgy tűnik szeretnek hallgatni engem, hát persze, hogy boldog vagyok.

*Bridget Jones's Diary, 2001 Miramax/Universal Studio

Nincsenek megjegyzések: