2003/07/04

Tegnap szabadnapom volt, de mivel fel nap ugyis itthon csucsultem volna felajanlottam a neninek,hogy maradjanak csak a lanyok itthon, ha haza tud jonni negy ora korul ertuk, nem banom. Ebben titkon benne volt am az is, hogy tudom, ha elviszi oket a meloba magaval, akkor bizony a ket gyerek takarit helyette. Nekem ettol meg hanyingerenciam van.

Szoval maradtak, igy megint tengerpartoztunk, atzan meg moziba masztunk. Bruce Almighty, egyszernezos, szajbaragos, neha vicces film. Szeruseg. Ellenben rajottem,hogy a ket lany egyutt remes. A kicsi szekalja a nagyot, a nagy idegeli a kicsit. De legalabb szot fogadnak. Volt egy razos helyzet, mikor utanozni kezdtek, csak poenbol persze, Carrickfergus foutcajan. Ekkor ereztem itt egy het alatt eloszor, hogy hulyere vagyok veve, es mivel ez gyerekkoromban nem egyszer elofordult, kulonosen erzekeny megalazas-receptorokkal rendelkezem. Nehez volt megallni, hogy ra ne kiabaljak, de tapasztalat, hogy az nem segit. Igy csak ignoraltam,e s annyit mondtam, gondoljon arra, milyen erzes, ha ot teszik nevetsegesse. Egy ido utan meguntak, de erzem, lesz meg ilyen alkalom. Hidegver es oszinteseg. Majd raktarozok belole.

Este Miriamnal aludtam, rozskenyeret vacsiztunk es harom orat setaltunk. A lelegzetem is elakadt, es ismet rajottem, miert is erte meg Irorszagba jonni. Belfast szelen, hatalmas park, csond, folyo, zold, elvarazsolt fak es pillangok, mese. Beszelgetunk, aradnak a szavak es a gondolatok, szinte tapinthato a beszelgetes fonala, korenk csavarodik, es szorosabbra fuz minket. Meselek az exrol, a cegrol, az eletemrol ami elol ide menekultem, mesel az iskolarol, a munkajarol, a baratjarol. Mar kezdtem elfelejteni milyen erzes valakivel egy hullamhosszon hallgatni es kozolni, ahol alig vannak zajok, amik torzitanak az adast. Persze, ez is egy szep idealizalt verzson, hisz a korunkon kivul szinte minden korulmenyunk mas, kulturkor, hatter, szulok...De hadd erezzem ezt, ha ezt akarom. Onaltatas lehet, de most nagyon jo.

Ma, mikozben a lanyok az uszodaban lubickoltak, en meg ezredszerre hallgattam meg az East17 Deepjet, ugy, hogy eszre sem vettem, hogy az forog korbe; szoval ma elhataroztam, hogy lehet sokat veszitek, de nem megyek onkenteskedni. Es biciklizni sem. Ellenben veszek egy kozepes meretu hatizsakot es amig a csalad Portugaliaban nyaral, addig en bejarom Eszak-Irorszagot stoppal, walkmannel es minimalis penzzel. Ez tuti jol hangzik, nem? Olyan kalandosan, amirol az ember mindig is almodik. Nem mondom, hogy vegleges dontes, es persze, felek, nem kicsit (hulye remsztorik mindenfele megeroszakolasrol, felkoncolasrol, megkopasztasrol, felnegyelesrol, skalpolasrol, vonatrablasrol, marcsing szizon es miegyeb:), de igyekszem legyozni, es akkor talan lesz egy jo hetem. Na meg vegszukseg eseten hivhatom a bacsit, mint fo vedoangyalt:D Na meg persze nem merek nekiindulni legalabb valamilyen halvany tervezes nelkul (ezt azt jelenti, ahogy magam ismerem, hogy triplan bebiztositok majd mindent:)

Epp lazadozom. Fokepp a regi (otthoni) eletem ellen. Ennek jelekent (mar reggel ota onvizsgalatot tartok az ugyben, hogy vajon a "csakazertis" vagy a komoly elhtarozas jutatott idaig) elhataroztam, hogy beszerzem az ot eve fontolgatott tetovalast. A jobb vallamra kis virag meg levelke. Tegnap bemereszkedtem a veszedelmes kinezetu tetkosszalonba Belfast kozepen, ami tisztanak es csillivillinek bizonyult belulrol. A pult mogott alldogalo marcona kinezetu bacsik ram se hedertek, igy nyugodtan vegigbongeszhettem a (nem tulzok) saccperkabe tobb ezernyi tetovaciot, ami a falakat boritotta, a konyvekben volt nyomtatva, vagy posztertartokon viritott. Aztan odamereszkedtem a pulthoz, es legbatrabb mosolyomat eloszedve meginterjuvoltam a legmorcabb bacsit a dolgok meneterol. Szamitogepen megtervezik amit szeretnek, aztan a gep belevesi a borombe. Kapok lotyit amivel apolgatni kell, es az egesz kb. fel oraig tart cakk-pakk. Es belekerul kb. 30 fontomba.
Szoktatom magam a gondolathoz, en, mint tetkos lotyo:DDD
De azt hiszem az gyozott meg igazan, hogy mar nem ugy gondolok a tetovaciora, mint egy vagany dologra (persze, az is benne van), hanem inkabb, mint egy kepre a boromon. Csak a predatorok ne latogassanek erre az iden:)

Ma lattam az uszodaban egy bacsit, aki pillangot uszott. Meg kellett allapitanom, hogy a pillangouszas leginkabb egy koordinacios zavarokkal kuszkodo, epilepszias hernyomozgashoz hasonlit. Aztan meglattam ugyanezt a bacsit hatuszni, es ugy dontottem, hogy valszin pillangouszas tekinteteben sem relevans:)
Hogy kell pillangouszni?

Ugyancsak az uszodaban csucsulve unalmamban smsflortolni kezdtem az ICQn vagy ket eve megismert olasz sraccal. Az a jo benne, hogy mindig orommel valaszol, ha irok. Csak egyszer vegre beszelgetni is lenne mirol vele:()Mellesleg iszonyuan felejtek, a felsofoku nyelvtudasom mar reg a multe. Mar negy oraja gondolkozom azon, hogy van az idojaras olaszul. Nem lehetne elcserelni a maradek egy ev ittartozkodasbol egy felet Romara mondjuk???

A neni lelepett a ferjehez (aki mellesleg ket het mulva jon haza, es ennek nem nagyon orulok) vasarnap reggelig. En mindezt ma tudtam meg, ugy, hogy csupan megemlitette, hogy emlekszem-e, hogy ma indul. Aha. Persze. Ha mondta volna. Azert ugy tettem, mintha persze emlekeznek. Iszonyu, hogy ez a "tegyunk-meg-mindent-hogy-a-masiknak-ne-legyen-kellemetlen-erzese" reakcio meg mindig reflexszeru. De persze csak vad- avagy felidegenekkel. Akiket ismerek, azokat eloszeretettel idegesitem.
"It`s just me, I`m disgusting."

Nincsenek megjegyzések: