2003/07/08

Az egesz estet a tetovalas tervezgetesevel toltottem. Az egyszeru kis viragbol, amitkineztem egy egesz bonyolult minta lett, kelta fonat, kinovo viragokkal, meg levelkekkel. Szerintem gyonyoru, legalabb egy orat ultem az agyon, es nezegettem elerzekenyulve. Az en gyermekem, csak az enyem. Az en dragaszagom:))

Miota itt vagyok, harmadszorra neztek ma hollandnak. Az oke, hogy messze nem vagyok egy filigran tipus, de se krumpliorrom, se szalmaszoke hajam. Meg egy arva fel par fapapucsom sincs. De a bicikliszerelo bacsi ket dolgot tudott Magyarorszagrol: puszkasz, gulyasz. Tobb, mint a semmi, nem??:) En orultem ennek is, Olaszorszagban a kutya sem ismerte a gulyast. A puskasocsit persze mindenki:D
Ma lattam egy mosonmagyarovari teherautot is az uton, echte magyar rendszammal es felirattal, hogyaszondja Mittomenmilyen Bt.; itt Carrickfergusban huzott el mellettunk a tengerparton. En meg a jardan uvoltoztem angolul a gyerekeknek, hogy luk, hangerian trakk, hangerien trakk. Es olyan szivsimogato erzes volt, na, lam, az EU legnyugatibb pontjara is eljutottunk, mink, a kalandozok:)

Nincsenek megjegyzések: