2003/06/08

Ma reggel is gyerekzsivajra ebredtem, de mar kezdem szokni. Del lett mire hajlando voltam felulni, es szethuzni a fuggonyt. Ez egy igen fontos momentuma az eletemnek, a Felkeles Utani Fuggonykihuzas. Meghatarozza a napomat, ha hetvege, akkor plane. Ha esik, megtorten hanyatlok vissza az agyba es a plafont nezem egy kicsit, ha meg nem, akkor is neha:) Ugyanis ettol fugg, hogy a szobamban ill. a tv avagy a gep elott kuksolok-e egesz nap, vagy mehetek. Akarhova. Na persze a menest sokszor meghiusitja az a teny, hogy delben ebredek, de a lehetoseg megvan. Es mennyi de mennyi mulik ezen a lehetoseg-erzesen!

Aztan zuhanyozni menet egy boritekba botlottam a kuszobon, es kellett egy kis ido, mire rajottem,hogy az ir+brit posta volt olyan gyors, hogy a csutortokon Dublinban feladott nokedliszaggato+vaniliascukor ajandek mar meg is erkezett:)) Orulok, hogy nem latott senki ugrabugralni a szobaban, torolkozovel es nokedliszaggatoval a kezemben, idetlen vigyorral az arcomon:D

A nokedliszaggatotol olyan erore kaptam, hogy elhataroztam, hogy biza ha mar a nap is sut, es Connor szerint a bringam sem nyikorog, akkor ma megyek Valahova. Nem am csak ugy Akarhova, ahogy nagyreszt szoktam, hanem eltervezem, vonatra ulok, messze megyek stbstb. A vonatot az utolso pillanatban erem el, a biciklim is nyikorogni kezd, igy eleg nagy a csabitas, hogy lekanyarodjak a szerelo fele, de aztan ellenallok neki. Es nem banom meg. Az elso kellemes meglepetes, hogy a bringaert nem kell fizetni (ez vajh otthon is igy van?), a masodik, hogy az ido nem romlik el. Bangorban mar voltunk a csaladdal egy hasonloan szep napon, de most meleg is van, baranyfelhos eg, sos tengerillat es sok ember a parti setanyon.

A turistainformaciot hamar megtalalom, kerek terkepet, es elhatarozom, hogy nem korbe-korbe fogok maszkalni, hanem visszakerekezem Holywoodba (egy l, csini kisvaros, hires seggek nelkul), es igyekszem elcsipni a 17:20as vonatot visszafele, mivel ha lekesem, akkor csak nagyon keson erek haza, es ma bebiszittelest igertem a bacsinak.
A parti setany gyonyoru es hosszu, amde kalandos. Jo ido leven rengeteg ember setal, hol autonyi szeles aszfaltuton, hol felszemelyes , csalanos osvenyen, es bar mindenhol feketen-feheren (szo szerint!) virit, hogy biciklizni tilos, tele az ut bringasokkal, es egyetlen gyalogos sem razza duhosen az oklet, ha epp felre kell allnia.
A tenger gyonyoru, tiszta, atlatszo, baranyfelhos eg, mosolygo emberek, zold, zold, zold mindenhol, partmenti ligetek, homokos-kagylotormelekes starndok, koves tengerpart, szines kis hazak, gyonyoru villak, rohangalo gyerekek es kutyak, sarga irisz, boglarkas retek, tarka tehenek es wow wow wow...kiabalni szeretnek, sikitani, hogy idefigyeljen mindenki, elek, Elek, ELEK!!!

Bar ehesen es szomjasan, mert persze egy bolt sem jon velem szembe, az ido szorit, es reggel mindent akkuratusan bepakoltam a taskaba, az elelmet kiveve.
Mire hazaerek (idoben) ehen, de foleg szomjan akarok halni, kb.20+7 km bringazas utan, es igy ejfel fele tartok 3.5 l folyadekpotlasnal. Hulye magyar:D
Visszauton Belfast fele a kalauzbacsi kedvesen, erdeklodoen, es mosolyogva segitett lepakolni a bringamat (a nap vegere mar egesz szakerto lettem az eszak-ir vonatajtonyitas tevekenysegben (nagyon cseles am, beulrol nem lehet kinyitni, le kell tolni az abalakot, es kivulrol lenyomni a kilincset...kellett egy kis ido, mig rajottem, hogy valszin a gyerkocok miatt)), szoval kedves volt, mosolygos, es ezert ugy gondoltam, megerdemli azt az egy fontot, amivel atvagott:DDD Pancser Magyar:D

Nincsenek megjegyzések: