2005/04/06

Ebből nem lesz államvizsga júniusban,
maga még egy értékelhető sort sem adott le
- mondta, aztán kisétált a teremből.

Először kétségbeestem.
Aztán dühös lettem.
Most reménykedem, mert végülis hétfő délelőttre kaptam konzultációs időpontot.

Van két estém, három napom és öt éjszakám, hogy egy nyers szakdolgozatot megírjak olyan minőségben, hogy a boszorka lásson elég fantáziát benne, hogy esetleg esélyesnek lássa egy majdani konzulensi aláírásra.

Két körülmény a témával kapcsolatban.
Nem értek hozzá.
Nem érdekel.

Jó kilátások....

2 megjegyzés:

csab írta...

Egy kicsit hasonlo emlek:

5. eves voltam, konzultacion az elmeleti fizika professzornal. A kozultacio utan, csak ugy erdeklodeskeppen megkerdezte:
- Mirol irja a diplomamunkajat?
- Meg nem dontottem el, de vannak otleteim.
Ez volt januarban, es elmeletileg juniusban akartam allamvizsgazni.
Kesobb, amikor aggodalmam fejeztem ki az elmeleti fizika vizsga miatt, azt mondta:
- Ne aggodjon, nem ez lesz az akadalya a juniusi allamvizsgajanak. Hanem az, hogy nem lesz kesz a diplomamunkaja.
- ???
- Nem akarom elkedvteleniteni, de szerintem nem lehet ennyi ido alatt ertelmes diplomamunkat osszehozni, maga meg meg azt sem dontotte el, mirol irja.
Akkor azt gondoltam, hogy de majd en megcsinalom. Hat nem igaza lett!
De semmi baj, lenyugodtam, megvolt az abszolutoriumom, nem rohantam el sebteben nyelvvizsgazni, hanem felkeszultem ra rendesen, nem csaptam ossze a diplomamunkat, hanem megirtam rendesen (kozben mar foallasban dolgoztam) es kovetkezo evben annak rendje es modja szerint allamvizsgaztam. Ne aggodj geszt, ha nem lesz allamvizsga juniusban, majd lesz kesobb.

geszt írta...

Ez így van, már én is túltettem magam rajta..részben.

De bármennyire is elítélendő, eljutottam oda, hogy magasról teszek a diplomám minőségére, mert nem érzem úgy, hogy én kapnék bármit attól ha ezt jól megcsinálom.

A témát a számba adta a konzulens és aztán még módosított is rajta saját kénye szerint. Mert ő ehhez ért. Én meg nem. És a konzulenst sem én választottam, hanem a tanszékvezető osztotta ki. Aki történetesen maga a konzulens. Ergo megfogott egy elkésett balekot, vette a kedvenc témáját és összepárosította őket.

Nem tudok diplomát írni, az a nagy harci helyzet.
És felhasználni sem fogom tudni sehol.
És még csak nem is szórakoztat. Sőt.

A te diplomád valaminek a kezdete volt. Az enyém valaminek a vége lesz, ráadásul olyan vég ami nem kapcsolódik a sztori első részéhez.

De tényleg nem katasztrófa:)