2003/10/16

Battle.net down. Realm down. Online játék down. Ergo írok.
Holnap költözünk, és ennek megfelelően a fele ház dobozokban, a másik fele meg rendetlen. Én még egy koszos zoknit sem csomagoltam össze, á lá patópál:)

Megvan a jogsim. Tudom ez nem nagy hír, de ami fontosabb, hogy már van biztosításom is tegnap óta:)
Bruce csak hungarianhellsangelsnek hív és mindenáron extraóvatosságra akar rábeszélni. Nehezen viselem, bár érzem, igaza van, kell az a védődzseki meg foszforeszkálós matrica a bukósisakra. Csak idétlenül fogom érezni magam mindezzel plusz a hatalmas piros L (learner) betűvel mintha azt reklamoznám, ide figyeljetek, gyagyás vagyok, lúzer vagyok, kerüljetek el messziről. A leggázabb az, hogy tényleg veszély vagyok a vezetői társadalomra a hirtelenségemmel, a meggondolatlanságommal és a vészhelyzetbeli pillanatnyi lefagyasommal. De én majd vigyázok magamra, mások is tegyék ezt. (Igyekszem kifejleszteni némi agressziót ez ügyben, arra már rájöttem, könnyebb vezetni, ha nem azt nézed, mi a jó a másik sofőrnek.)

Amúgy gyógyulóban vagyok. Már nem nyáladzom ha nem jutok netre 8 órakor , hogy játszani tudjak. Csak idő kell, hogy újraszervezzem az életem így, hogy szabad ember lettem. Lehet nemsokára az emilekre is képes leszek válaszolni:)

Nincsenek megjegyzések: