2003/07/26

Reggel hat ota fenn vagyok es meg mindig nem tudtam magam raszanni, hogy elinduljak. Ez a lusta napok egyike, mikor ki sem dugnam az orrom a lakasbol, teveznek es aludnek egesz nap. A csalad elvonult nyaralni ugy hajnal negy korul, en ataludtam az esemenyt hala a jo egnek:)

Es megszunt a ket nap ota tarto, undok es nyalkasgyomorszorito erzesem is, amely nagyreszt a letbizonytalansagnak volt koszonheto (nagyzolunk, kisanyam, nagyzolunk?). Sosem voltam az eszmeletlen sporolos tipus, de most majdnem felulmultam onmagam, miszerint kevesebb, mint egy heti zsebpenzemmel indultam volna utnak (lesz ami lesz alapon), de szerencsere megkaptam a jovo heti zsebpenzem is. Havajdidzse (eljenek a parasztok:DD) miegyeb:) A misson most az, hogy minel olcsobb es nagyobb hatizsakot szerezzek be ezen osszeg egy reszebol. Ahhoz meg be kene menni Belfastba, nagy learazasok vannak mindenhol, es mar vagy egyhonapja kiszurtam egy helyre kis kirandulos boltot nem messze a sulitol. Csak hat a lustasag..az az elet megrontoja, nem az abrandozas!

Amugy meg esot josolnak az itteni aignerszilardok, meg huvos szellot, borult eget, futo zaporokat. Szoval nagyon gondolkozom, hogy nem felesleges-e cipelni a vagy-beazo-vagy-be-nem-azo satrat, meg ket halozsakot. Eva, a spanyol lany, akivel megyek nagyon a satorozas mellett tette le a voksot, de szerintem neki meg nem sok alkalma volt Spanyolorszagban borig azva henteregni a sarban hajnali haromkor.

Nincsenek megjegyzések: