2003/07/23

Mondom en, hogy isteni szakacsno vagyok:D
Eloszor is egy botelessegu kessel megszabaditottam a gyesznot a zsirjatol, csontjatol. Csinaltam toportyut (nyamii), meg lisztbe forgatott olajban sutott sertesszeletet krumplival es a nyeszledekbol gombas-fokhagymas-borsos izet. Es voila, izlett is mindenkinek:)

Van itt egy musor, Ready, steady, cook. Az elso reszeben ket fozni nem tudot es ket mesterszakacsot osszehoznak, es a fozni nem tudoknak fozni kell. Aztan a szakacsok dontenek kinek sikerult jobban. Ezek utan a szakacsoknak adnak ot-hat alapanyagot, es rogtonozniuk kell valamit belole. Amelyik otletre tobben szavaznak (nezok), az a szakacs fozi-suti az otletet. Van ra pontosan tiz perce. Namarmost azt neztem, hogy oke, hogy van otletuk, az nekem is lenne, na de ok biza nem csak azt az alapanyagot hasznaljak! Mert akad mindenhol, tej meg tejszin, meg megfelelo labas, habvero, cukro, plusz ontet, ize, mize, anyamtyukja. A kunszt az, mikor normalis kes nelkul (kepzelj el egy ettermi kes elesseget es oszd el harommal), vagodeszka nelkul, ures huto mellett tud valaki egy kb. normlais vacsit rittyenteni, raadasul ugy, hogy mikor elkezdi, goze sincs, mi fog kisulni a vegen!
Kalandos termeszet vagyok, na:)))
Meg isteni szakacsno:DDDD

A leggazabb az, hogy ez minden, ami sikerelmeny nekem jutott mostansag, es ez azert valahol eleg szanalmas.

Nincsenek megjegyzések: