2003/07/06

Most olvastam erdani blogjat. Istenem, hat minden 16 eves ugyanazokkal a problemakkal kuszkodik??:()
Nagyon orulok, hogy huszonnegy vagyok...

Ennek ellenere ma egesz nap itthon ultem, mert az anyukanak toroltek a gepet, igy reggel 9 helyett este 7re ert haza. Kerdes az, hogy vajon a telefonjat dematerializaltak az UFOk erre az idore, mert meg egy smst sem tudott megereszteni, hogy mi a helyzet. Ezek utan azon sem csodalkoztam, hogy az esti program is torolve lett. Szoval a szabadnapomon vigyazhattam a lanyokra, suthettem palacsintat dogivel, nem mentem biciklizni, es este is itthon ulok.
Es meg csak otletem sincs, hogy csinalhatnek jobb kedvet magamnak:(

Szeeegeeeeny-szeeegeeeeny en, milyen sajnalatra melto is vagyok, mi????:D
Asszem inkabb megyek, es - hogy anyu szavaival eljek - orulok, hogy lyuk van a fenekemen.
Az egyszeru dolgokat is meg kell tudni bocsulni:)

Nincsenek megjegyzések: