2003/06/01

Tegnap is jo ido volt, es tuleltem, hogy nincs bringam:)

Ugy kezdodott, hogy meg kellett varni, hogy a bacsi felebredjen, hogy meg tudjam kerdezni, vajh este hazafuvaroz-e. Ezek utan zakatalo biciklire kaptam, felnyomtam a zenet a discmanben es eltekertem Antrimba, ahol leadtam a mosolygos "szakinak" a gepet (mar elozo nap megerdeklodtem am, hogy mennyi, hol mikor, miegyeb. Igaz volt nemi kavar, mire megtalaltam a megfelelo helyet, mert a bike szora mindenki a motorra asszocial itt elottem, de miutan a harmadik helyrol kuldtek tovabb, meglett az inkabb muhely, mint bolt biciklishop:)), es akar mar delutan is mehettem volna erte, ha epp raertem volna.....de igy majd holnap de., remenykedve, hogy nem esik:]
Ezek utan epp lekestem a vonatot, de voltam annyira gondtalan, hogy eluljek a vasutallomas lepcsojen es kibekkoljak egy orat a buszig, orulve annak, hogy szombaton ilyen surun jarnak a dolgok:D

Miriam, a nemet lany is smsett, hogy ok is kesnek az elozo napi buli kicsit elhuzodott. No problem, sut a nep, szep az ido, a felvonulasra keszulunk, ugyan mi bajom lehet?:))
Es nem is volt, hacsak nem az, hogy egyszerre merult le az osszes elemem a digikameraban, es az utolso pillanatban suhantam at a felvonulok elott az uton a szemben levo Tescoba, majd fel perc vasarlas utan suvitettem vissza telefonfulkehez a sarkany es a tancikalo szemeteskuka kozott:D
/Hatterinfo: Lord Mayor Show in Belfast, mindenfele felvonulok, ruhakban, transzparensekkel, autok, motorok, tancikalok, zene es hangulat ezerrel:D/
Egykor kezdodott, kettore mar le is vonult az egesz, mi meg kitalaltuk, hogy elelmet vetelezunk, elintezunk mindenfele pisilnivalot, aztan elkolbaszolunk a gyonyoru tengerpartra Belfast kulvarosaban, ahol a multkor voltam:)

Mivel en nem a parti uton mentem, fogalmam sem volt mi var rank. A tobbieknek meg plane nem:D Ellenben en tudtam mi var rank a vegen, ok azt sem, igy kisebb volt a lelkesedesuk...
Ugy kezdodott az egesz, hogy Belfast iparnegyeden keresztul vezet a setany, ami lehet ugy harom eves, es alig kopott, mert ugyan kinek van kedve koszos raktarepuletek es mocskos keritesek kozott maszkalni?? 45 perc utan eleg elkeseredett volt a tarsasag, es en nem kicsit ereztem magam bunosnek az ugyben, bar a kirandulas Miriam otlete volt,de en ultettem a bogarat a fulebe:()
Masfel ora utan hol melegunk volt, hol faztunk, es a szennyvizfeldolgozo uzem mellett masztunk felig nyafogva, felig rohogve, hogy ilyen nincs, majd rovid filozofalgatasba kezdtunk a dolgok meneterol. Aztan mar azt sem, csak vonszoltuk magunkat elore, es orultunk annak, hogy egyre zoldul a kornyek:)
Aztan kiertunk a tengerpartra, balra autopalya, jobbra kerites, nehogy a tengert lassuk. Hurra, hurra, hurra. Aztan tablak is jottek, miszerint 5 es fel merfoldre vagyunk Belfasttol, majdnem Whiteabbeyben. Es igen, megerkeztunk a csodas tengerpartra, ahol azonban apaly volt, meg buz, meg mindenfele tengeri herkentyuk oszlo darabjai. Mindenesetre en masra szamitottam, de igy sem volt annyira rossz, es Philip, Miriam baratja meg ne`mi tovabbi lepkedesre is ravett minket, igy a vegen megerkeztunk Newtonabbeybe, es meg buszmegallot is talaltunk:D Ellenben jo ir szokas szerint sehol egy menetrend, meg csak az sem, milyen buszra kellene varnunk, jar-e szombat este hat fele arra barmi is, vagy ott fog a buszmegalloban porosodni a csontvazunk evszazadokig, mert mi ugyan vissza nem gyaloglunk, hacsak a tenger vissza nem sodor minket egy nagyobb dagaly idejen:)
Szoval kokadoztunk rendesen, es orultunk, hogy szaraz az ido, lehet az utpadkan ucsorogni es csevereszni mindenfelerol, nevetgelni es ugy csinalni, mintha semmi gondunk nem lenne, es mar nem erdekelt az sem senkit, hogy jon-e busz, vagy hogy jutunk haza, csak ultunk ott hatan negy orszagbol, es jo volt elni.....

Aztan jott a busz, es 10 perc alatt megtette a mi ket es fel oras gyalogturankat:D

Nincsenek megjegyzések: