2003/06/09

Ma elhataroztam, hogy beszelek a bacsival, mert az agyamra megy ez a bizonytalansag. Sosem tudom, mikor, hol esznek, jonnek, mennek, tesznek, vesznek, elnek, fonek. Igy en is, fokepp sajat levemben.
Ma megest egyutt a nagycsalad (bacsi, fiai, bacsibaratno, bacsibaratnokislanya), edesek egyutt, csak en legtobbszor ugy erzem ilyenkor, nem idevalo vagyok. Hat persze, mert nem is.

A fiuk megint osszekaptak ma, a lelkizosebb fajtabol. Brettel es Connorral is beszletem, kulon-kulon, de nem tudok partatlan lenni, szerintem tenyleg Connor a "hibas", mar amennyire hibas lehet egy onfeju tizeves. Remelem azert eljut hozza, amit mondok. Mindenesetre erzem en, hogy ugy hangzom, mint a sajat szuleim.....es nem tudok ugy csinalni, hogy ne ugy hangozzam, pedig ez nem megoldas. Tiz eves akarok lenni, pliz, pliz, pliz, csak ugy 2-3 orara, hogy megoldjam a tizeves masodszulottek osszes problemajat. Igy csak parnacsataval tudom oldani a feszultseget:()

Ma hivtak az ugynoksegtol, ezek szerint megis mukodik. Ugy nez ki egy Belfast melletti kisvarosban lenne egy csalad, a feludules kedveert ket kislannyal (he-he:D), fel ora Belfast, remenykedem talan meg suliba is el tudok szabadulni heti egy delelottonkent:() Volt egy masik ajanlat is, mehettem volna Spanyolorszagba 5 hetre, de en nem akarok Spanyolorszagba menni ot hetre, plane, hogy karacsonyig maradnom kene annal a csaladnal akkor. Bar egy mosogeppakolasnyi idore elkepzeltem, hogy barnara sulok a tengerparton, hurra, hurra, de harom gyerek mellett? Irorszagba jottem. Ha maradok, Bruce, Brett es Connor miatt maradok. Ez a mondat mindent eldont.

Egyre inkabb szilardul meg bennem, hogy maradok.
Nem mintha nagyon elhataroztam volna, de ugy gondolkozom, rakok felre, tervezek. En dontottem magam helyett. Talan jol van ez igy.

Nincsenek megjegyzések: