2003/05/10

Pentek. Belfast. Suli. Jo.
Ennyibe is beleferne a mai napom. De ennel azert joval bobeszedubb vagyok. Igyekszem terelgetni a gondolataim, ki ne felejtsek semmit, nehogy hianyos maradjon a kronika.

Belfast. Egyre inkabb megszeretem. Ma a 11 oras busszal indultam Antrimbol, ezzel meg sosem ezelott, uj utvonalon ment, kikerulve a falfestmenyeket. Tudni kell, hogy a varos egy obolben fekszik, dombokkal korulveve, egy folyo mellett. A dombok nagy resze is beepult, es kigyozo ut vezet le a varoskozpontba. Valahogy sejtem ez a resz Belfast Budaja:) Az eg kek volt, a felhok feherek, a tenger is kek, lenn az obolben, hajouszkalt, napsutott, darukmozogtak es harosogoan zoldellett es sargallott az osszes domb. Aztan persze fel ora mulva ot percre esett, aztan megint sutott fel orara, es megint esett. Az emberek nagy resze nem hord esernyot, mert minek? Ha megaznak max. megaznak, mindenesetre a boltok feltunoen megteltek az otperces "zuhanyok" idejere, vagy ha nem is a boltok, de a boltok ereszei:)
Aztan leultem egy akarmilyen helyen, szendvicset eszegetni, es kozben azon gondolkoztam akarok-e en bemenni az elottem azo Szt. Anna katedralisba..
Ugy dontottem, nem. Azert nem, mert nem vagyok kivancsi ra belulrol...azert meg, hogy elmondhassam, hogy lattam, nem fogok bemenni.
De kivulrol tetszett:)

Iskolaba baktatas, nemet lanyka...hogyishivjak...Mirjam. Orul nekem, azt hitte mar nem is lat, vegleg leleptem a nyelvorakrol, ahol egyebkent sem surun jelenek meg.....rajtam kivulallo okok miatt, de ezt ott kevesen tudjak. Es az ora vegen belekezd meselni, hogy mit fog holnap csinalni, kivel es mikor, en meg mosolygok, es orulok, hogy kommunikalunk. A nagy oromkodesben eszre sem veszem, hogy engem is meghivott. Pedig tenyleg. Es komolyan is gondolta. Es telefonszamot is csereltunk.
I`m getting a life, I`m getting a life:) Kiugrabugralok az utcara, nem zavar az eso, a fel ora mulva indulo busz, a sok orult ember, az elottem kacsazo egyenruhas iskolashad.

Hazafele nem merek vezetni a bolttol hazaig, talan 500 m. Atulok a masik oldalra, a bacsi biztat, amig o beszerez, addig szoktassam magam, oszt irany haza. Keverem a feket a gazzal, a kuplungot a kilometeroraval. Jaj. Jajjajjajj. A vegen a Bacsi vezet hazaig, magyarazva epp mit csinal, es itsz izi mondja, csak tekered a kormanyt es a bal kezedet hasznalod a valtashoz. Na de melyik balt?????

Aztan itthon majdnem rajtakapom, hogy szexszajtokat nezeget (pasiik:), de ugyanugy nem veszem eszre, mint ahogy a kissrac ujra feltunt piros pompomos bugyijat sem a radiator mogott:))

Jol vagyok, koszonom, Jobban, mint valaha itt. Jobban, mint valaha itt remelni mertem volna.

Es egy, es ket, es ha...
Always look at the bright side of life taramm tararararararamm.......

Nincsenek megjegyzések: