2003/05/08

Buszkebuszke:)
Ma aktivkodtam, nem kicsit.

Ad1: elmentem a boltba es a konyvtarba (gyalog, kutyaval), valamint elterveztem, hogy a kertben fogok olvasni a nap(!!!!)suteseben:)
Ebbol ugyan semmi nem lett, de mar a tervezes is sikerelmeny. Ha ezt vegiggondolnam, rajonnek, hogy szanlamas, de nem gondolom vegig.
na tovabb....

Ad2: este, vacsifozes utan elmentem biciklizni. Az izmaim sokat felejtettek az egy honap alatt, es en csalodva tekertem fel magam a kulonfele dombokra, es a gyuorsulas sem ment ugy, ahogy kellett volna. A fura kattogasrol a pedal kornyeken nem is szolva. Eloszor azt hittem az orangyalom, de aztan 200 ala lassitottam:DDD, es ugy is kattogott. Igy hazafele csendesen fogadkoztam suhanas kozben, hogy ne legyen baj, mert a telefonomon egy fitying sincs, es un spec a gyufat es a takarot is otthonhagytam a fustjelekhez. Felmerult meg a felmeztelenre vetkozes, stoppolas, majd az illeto leutese es telefonjanak elrablasa, de ezt elvetettem:D
Egyben ertunk haza, en meg a bicikli, bar a gyozedelemes mosollyal valo bevonulasomat alaposan elrontotta a tudat, hogy a hatizsakomban lapul neminemu frissen vasarolt edesseg..az elso itt vetelezett darabok:))))

Az en sajat, kulonbejaratos edenem tuti nem hulye tengerpart lenne, unalmas palmafakkal, es giccses naplementevel, hanem inkabb igazi zold fu, rengeteg feher birkaval es napsutessel..es csak NEHA ESOVEL!!!! (hatha olvassa valaki bennfentes is:D)
Es most jojjenek dolgok, AMiket Meg Nem Emlitettem Errol Az Orszagrol, De Erdemes Tudni:
- a zoldet meg a birkakat tudjatok..na de emlitettem valaha a penetrans birkaszagot, ami meg az autok kipufogasat is elnyomja?? ..az irek mar evszazadokkal ezelott aktivan kornyezetvedtek...biogaz:D...mondhatnatok, hogy elvileg hozza kene legyek szokva, elvegre agraregyetem...na de a padban ulo birkak nem buzlenek...baaar..egy fulledt delutan az kettesben......hm...megsem tudok donteni:D
- kohidak...ha itt hid van, az tuti ko...ha kis patak van, vagy valami vizszeru csorgedezik egy arok aljan, afele tuti-hopp, emelnek egy kohidat...akkor is, ha a kutya sem jar arrafele:) En meg majd elolvadok a zoldbokros kis kohidaktol...meg a kisbaranyoktol, meg a bociktol, meg a szaguldozo kamionok por es gazfelhojetol:)
- a telepulesek nincsenek tablakkal jelolve, ergo csak onnan tudod, hogy elertel valahova, hogy ki van rakva a 30 merfoldes tabla...azt meg hogy hova vagy tudod, vagy megkerdezed..vagy megkeresed a templomot, mert ott lehet benne van az ismertetoben:)) Esetleg probalkozhatsz a buszmegallokban is, de az rizikos...
- az utjelzo tablak tele vannak hirdetesekkel:D Nagyreszt csodas fogyast vagy komputerjavitast esetleg elado forukeszletet hirdetnek:) Birkat, farmot, telket meg sosem lattam ilyen modon hirdetni, szoval probalok valami teoriat fellallitani ezzel kapcsolatban...lehet, hogy torvany van ra, hogy csak a hott haszontalan dolgokat lehet utjelzotabaln hirdetni:DD

Azon gondolkodtam hazafele, hogy nincs nagy sanszom eltevedni itt. Ha nem talalnek haza, egyszeruen csak varok egy fel- vagy leszallo repulot, helikoptert, retisast, es belovom magam a repter iranyaba. Bar lehet egyszerubb megkerdezni valakit:)
Ma nagy nap volt..nem pirosbetus, de feljegyezni erdemes:D
Tobb tehenet+borjat (szaknmyelven szarvasmarhat:) lattam, mint birkat (szaknyelven juhot:). Ez azert mar nemsemmi, mi?? A Guinnessbe is bekerulhetnek:DD Az Ember, Aki Egy Nap Tobb Tehenet Latott Irorszagban, Mint Birkat...es meg mondja valaki, hogy nem esemenydus az eletem!:DDD
Jaaa...ma lattam magamon kivuli harom (3!!!) elo(!!!:)))) biciklist is!:D Bar ok szemmel lathatolag valami versenyre keszultek...ez az orszag hatarozottan nem Hollandia..bar fu az rengeteg van:DDDD

Na meg birkak is. Csak ma elbujtak:))))


Nincsenek megjegyzések: