2003/05/28

Brett beteg. Csini ki fulgyulladast szedett ossze, hajnal otkor ebredtem huppogesre es csendes kopogasra. Elso reakcio a szokasos sokk, aztan masodik az anyumitisszokottilyenkorcsinalni. Ergo meleg konyharuha, mert so az itt muanyagdobozban (fene a fejlett nyugati civilizacio belebe, ha nekem gyerekem lesz tuti fogok otthon tartani min egy kilo sot mindig), aztan melegvizes bicikliskulacs a fule ala, fole, melle, hatsimogatas es elbobiska mellette. Ergo a mai belfasti kiruccanasnak lottek, amit sokkal kevesbe bantam, mint ahogy a telefonban az az illetonek eloadtam;)
Pentekre beesett egy bebiszitting, ket kislanyt kell rozsaszin takaro ala pakolnom e heten. Mar ramfert nemi pluszpenz, el ne kajabaljam.
De szabadsag beteg gyerkoc meleltt ohne..be kell ernem a kutyasetaval. JAJJ, mar most szenvedek...
Elultem a fenekemet. Es megyek aludni.

Nincsenek megjegyzések: