2003/05/21

A bacsi beszelt a biztositoval. Csakcsupan harom hetig ragtam naponta a fulet erte, de nem erte meg. A biztosito nem biztosit 25 even aluli szemelyt. Mert nem es kesz. Hurra. Vajon mitol vezet egy 25 eves biztonsagosabban, mint egy 24 eves?Ez korrasszizmus!:D Arrol nem is szolva, hogy elvileg minden rendben van a papirjaimmal, mert ugye vagy 7 eve van jogsim, sosem volt balesetem, es egyebkent is. Azt meg nem kell tudniuk, hogy a het eve alatt (uristen 7 eve???:D) Nem vezettem 5 oranal tobbet:DD
Most ujra a biztositora valo varakozas kovetkezik, mert csinovnyik-2 (csinovnyik-1 az elso volt, aki miutan a bacsi ratelozott nem tett semmit harom hetig ama egyszeru eldontendo kerdes megvalaszolasaban, hogy vajh kernek-e nemzetkozi jogsit, avagy sem...mikozben nekem ettol fugg a diplomam)..na jo ez kicsit eroltetett volt...:), szoval cs-2 habogott egy par sort a telefonban, majd makogott egy sort arrol, hogy konzultal a problemarol a fonokevel. Ugyanis a bacsi fel merte tenni a kerdest, hogy mi lenne akkor ha en pl. a gyereke lennek, akkor sem vezethetnem a csaladi kocsit?..es kicsit ertetlen volt.
Igy most ujra varunk..hogy en mennyire nem vagyok kivancsi cs-3ra, o vajon mit fog kitalalni??:(

Nincsenek megjegyzések: