2006/01/12

Naszóval van itt minden ami kell:
-pizzaházhozszállításos szórólap
-súrolószer
-egymással harmonizáló szalvéta és tányéralátét
-gyorsrizs és gyorscsirkeszósz
-laptop üsszekötve a hifivel
A macska kivételével tökéletes szingliéletet élek, kupit csinálok, utálok mosogatni, a mosógépet csak félig tudom megpakolni egyszínű ruhával és időnként kirándulásokat teszek az IKEÁba valami elmaradt berendezési tárgy beszerzése céljából.
Meg elalszom reggel, mert senki nincs aki kirázzon az ágyból, ha rosszul állítom be az órám. És nem, ohne magány ha esetleg ez bárkit érdekelne.

Nincs tévém, pedig a pedikűrösöm mindenáron meg akar győzni róla, hogy az kell, de én már a 21. századi társaságpótlékot használom, így ha netem van tévé nélkül is megvagyok. És igazából a 24 órás net se hiányzik, de ez a macerás felkapcsolódás meg a 200 megás korlát (hírolvasás képek nélkül, munkahazaküldés e-mailen és tsaik nélkül brrr...). Kötök meg DVDzek és zenét hallgatok esténként, teázom és barátozom, telefonálok néha és dolgozom. Olvasni meg...lassan kezdem megérteni miért nem olvasnak az emberek, a metrón tíz perc meg átszállás tíz perc megint..azért nem ugyanaz mint fél óra HÉV meg húsz perc metró, vége a két nap alatt egy könyvvel végzek időszaknak.

És még mennyi ilyen nem-is-olyan-apró változás pro és kontra amivel előre nem számoltam.
Új életem van és szeretem. Nincs de.

Nincsenek megjegyzések: