2005/11/04

Hát mégis ki vagyok én?

Van ez az érzés, persze a kezdetektől, hogy tulajdonképpen nem is ismerem, azt sem tudom ki ő és nem, nem ő cseppet sem segít, elejtett félmondatok csak néha, amiből talán kiindulhatok, de hát ez is kevés mankó egy egész emberhez.

Idővel egyrejobban zavart, cseppet sem látok bele, mögé, most van más, vagy tényleg ennyire nem hiányzik az együtt, vagy munkamánia...és egyébként is mivel fogott meg, hát nem is tetszik, nem is sziporkázik, csak hallgat, zárkózottan mit egy osztriga.

Ki ő?
És ki vagyok én
neki.....

De ilyeneket nem kérdezhet meg az ember, hogy van-e fejlődés a kedves hölgyismerős óta egyáltalán és persze jönnek a krokodilok meg a gyanakvásuk, hogy mi van ha mégis a három gyerekét pesztrálja otthon szabadidejében.

Reggel villámygyorsan olvadt ki a hangomból a jókedv és kitöröltem a számát a telefonból.

Lehet már csak voltam,
lehet már csak volt.

De hogyan is tudná, hogy döntenie kell? Ezt én szépen elhatároztam. Lehet nem is sejti mi folyik errefelé. Én egyre kevésbé akarom sejteni mi folyik arrafelé.

Ide nekem egy írandó szakdolgozatot!

Nincsenek megjegyzések: