2005/09/24

Már gondoltam arra nem egyszer, hogy eltüntetem a comment részt,
annyira nem tudok mit kezdeni a hozzászólásokkal. Max rájukcsodálkozni.

Néha eszembe jut, vajh olvasnak-e az ismerősökön kívül mások, és a hozzászólásokból látszik, hogy..... Persze, kirakhatnék egy számlálót. Aztán eszembe jut, hogy ez főképp mire is lenne jó? Na igen. Pl. a szakdolgozatomat nem vinné előbbre.

Tudom lerágott csont ez már, de jobb ha nem tudom hányan olvasnak, kik, és mennyire rendszeresen. Tényleg. Addig írhatom magamnak a blogot.

Többé-kevésbé.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

A commentekkel nem kell kezdeni semmit. Minden blogbejegyzés egy-egy témafelvetés. Lehet, hogy valakinek eszébe jut róla valami. Ha akarsz rá válaszolni, akkor válaszolsz, ha nem, nem.

Én pl. számodra vadidegen vagyok. Nem is tudom hogy keveredtem ide, és mi tart itt, de néhanapján megnézem az oldalt. Sajnos a régebbi bejegyzésekbe még nem igazán volt időm belenézni, de sebaj. Egy perc unalmat megszüntet, miközben indokot keresek, hogy most éppen miért nem dolgozok. :-) Amúgy tetszik a blogod, mégha nem is hasonló a világképünk.

A blog attól blog, hogy nyilvános. A nem nyilvános blogot hívják úgy, hogy "napló.doc" . Mivel nyilvános, ezért barátok, vadidegenek is olvassák, és ha van lehetőségük ill. kedvük, kiegészítik a saját gondolataikkal. Ettől megmarad a blogíró "terméke", de szerintem kár lenne ezt a lehetőséget megszüntetni. Engem pl. kimondottan érdekel mások véleménye olyan dolgokban, amiről amúgy nem hiszem, hogy valaha is beszélgetnék.

(Bocs a fogalmazásért, fáradt vagyok gondolkodni, hát még kommunikálni.)

csab írta...

Csatlakozom az előttem szólóhoz.