2005/09/01

Hajlamos vagyok rajongani. Megvolt anno David Hasselhoff, Sting jó ideig, Romy Schneider alias Sissi. Volt (van?) Írország, a régmúlt általában, a csillagászat, a tudományos fantasztikus irodalom. Olaszország. Volt.

És most olyan, mintha a barátomban csalódtam volna, hiszen hé, ismerjük egymást ezer éve, szeretek veled lenni, most akkor mi történt? Én változtam meg ennyire vagy te? Szép vagy még mindig de utálék és undok. Nem érzem jól magam veled. Asszem jobb, ha egy ideig nem találkozunk. Majd kereslek, szia.

Nézzük a jó oldalát: mehetek máshova, elmúlt a függés.
De azért fáj.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Geszt!

Hasonló érzés töltött el, mikor idén először eljutottam Erdélybe. A táj gyönyörű, ám Kolozsvár és Vajdahunyadvár elvesztette varázsát. Ezekre a helyekre nem szeretnék visszamenni, inkább Csíkba vagy Torockóra.

Üdv: Csaba