2005/07/16

Jah, és még egy.
Már Szentendre után jártam egy alaposabb eltévedés után (kikötöttem egy paintball pályán, lerobbant házak, terepruhás fickók, puska a kezükben, felém meg szívroham, hogy titkos katonai gyakorlóterepre tévedtem:D), mikor végre szembejött két srác bicajosnadrágban, bicajospólóban, bicajossisakban, bicajoskesztyűben.
Jó felé megyek Budára, ugye? - kérdezi geszt.
Bicajossrác végigmér. Igen, de az még nagyon messze van.

Hehehe. Azé mert se 50 kiló, se kesztyű, se póló, se gatyó mit így utólag sajnálok, se sityak amit viszont nem attól én még lehetek más is mint egy dagadék, aki kijött ebéd után tekerni 300 métert, hogy megnyugtassa a lelkiismeretét...

2 megjegyzés:

csab írta...

Azért minimum egy bukósisakot szerintem vegyél. Engem egyszer már mentett meg koponyatöréstől. A bringás halálesetek 90%-a megelőzhető lenne bukósisakkal.

A többi cucc is nagyon hasznos, ha ilyen komolyan veszed. Elsősorban persze a gatyó, sokkal kényelmesebb, mint egy rövidnadrág (nem szabad alá alsóneműt venni!). A póló annyira nem fontos, de azért az is kényelmesebb, főleg ha pl. elázol, mert nem szívja be a vizet. A kesztyű meg már csak egy kis lépés. :) Én azt főleg montizáskor találom hasznosnak.

A szemüveget kihagytam. Azt én montizáskor nem nagyon hordom, de országúton, nagy sebességeknél nélkülözhetetlen: ha 50 km/h-nál szemedbe megy egy bogár, az nem csak fájdalmas, de veszélyes is, mert utána nem látsz semmit.

Itt egy kép, amint naplopo teljes felszerelésben küzdi fel magát a Kőris-hegyre egy meglehetősen sáros úton (tavaly nyár, Gázló teljesítménytúra):

http://home.comcast.net/~csbiro/naplopo.jpg

geszt írta...

Nos, az a helyzet, hogy nem érzem úgy, hogy én nagyon komolyan venném, tegnap is csak elindultam...
A gatyón gondokozom egy ideje, de tegnap döntöttem végleg (a szigorúan alsóneműmentességről tudtam, mostmár értem is:)))
A bukósisak....azzal nyugtatom magam, úgysem megyek olyan gyorsan, de ez persze nem igaz. Még egy ideig kísértem a sorsot, de asszem már nem soká...

Szerintem én sosem mentem még 50km/hval:]
Pöpec a kép..:)