2005/05/05

Mai gyűjtés:
"...főképp Ákost hallgatok, de azért nyitott vagyok..."

Mi van akkor most, hogy napok óta képtelen vagyok letörölni a három Ákos albumot, amivel tele az mp3 lejátszó?

...szeretőm vagy...mire vagy jó...szeress vagy vess meg én birtokba veszlek...azt akarod hogy figyeljek terád...szánalmas hogy mindent elhiszel hogy mennyire örülnék neked...idegenként is az otthonom vagy, ahogy mohón hozzám nyúlsz...ki helyett szeretsz te engem mondd kit látsz te bennem......a tested szerelmet készül vallani...és az a varázslat köröttünk lebeg...nézz rám és most láss bennem mást....a kimondhatatlantól való félelem az egyetlen szövetségesem....szétestem teljesen szétgurultam mint a gyöngy a fű között....és ha holnap lesz is leszel-e benne te és leszek-e én?

...meg ilyenek....

Nincsenek megjegyzések: