2005/04/15

Ott ronthattam el, hogy elfelejtettem megnézni reggel a mai horoszkópot*.
Ennek következtében a Bíróságra 11 óra 10 perckor ért az anyag így nem vették át. Mivel nekem a könyvvizsgáló délelőttöt mondott, eszembe sem jutott megkérdezni az hány órát jelent. És mivel volt már ilyenre eset, nem közepes méretű sz@rban csücsülök.

Ezen kívül sziklagyomor (copyright norma), mert pályázatleadás is volt ma, az ugyan időben odaért, de a biróságos utórezgésektől sokkolva nem tudom mennyire pontos, habár mindent ötször ellenőriztem, az agyamig semmi nem jutott el.

Ha mindez nem elég, legkésőbb egy óra múlva a PSZÁFnak kell prezentálnom egy helyre kis köteg anyagot, ami ugyan majdnem kész már, de tudja a fene, hogy szabályos-e.

Hétfőn meg hazajön a főnök, és nekem szépen be kell számolnom mit alkottam két hétig. Minimum 2-3 órás fejmosás. Maximum kirúgás.
A munkahelyi blogolás ezen már semmit nem változtat.

*A mai nap kilátásai jók. Bizakodóan törekedhetsz céljaid elérésére. Lehetőséged nyílik az előléptetésre vagy fizetésemelésre.

--------------
Kiegészítés

Másfél óra alatt kiderültek az alábbiak:
- a cégkivonat, ami miatt a bírósági anyag elkésett, nem is kellett volna bele
- az egészet fel lehetett volna adni postán, és az még határidőn belülinek számít
- mivel a kézbesítő bedobta a megfelelő dobozba, az még ma beérkezettnek számít

Ma este megyek és postára is adom.
Így megy ez.

1 megjegyzés:

padre írta...

és mint tudjuk, a dohányosok szagérzékelése határozottan rosszabb.
biztosan ezért kapott a zseniprofesszor philip morris díjat (még csak nem is hallottam ilyen díjról).