2004/02/05

Valaki el tudja magyarázni, hogy miért vágyom ennyire vissza Észak-Írországba, hol titkon, hol kevésbé titkon?

Most itt ülök és bőgök. Elég volt egy kedves levél Monitól, egy pár kép az index topicban, és most ülök és bőgök és vissza akarok menni, mostazonnal mostakarom, kéremkéremkéremkérem. Írigykedek azokra, akik kinn vannak, csak egy kicsit akarok elázni a szemerkélő esőben, kimenni a tengerpartra, és lábat lógatni.

Nem, ez nem most kezdődött. Azt hiszem akkor kezdődött, mikor tegnapelőtt felfigyeltem a repülőre, ami elhúzott a fejem felett, és arra gondoltam, hogy akár én is ülhetnék rajta, valami távoli ország felé tartva, és ez a távoli ország lehetne akár Írország is. Aztán újra visszasüllyedtem a reggeli szürkeségbe és bandukoltam az Örsön a lángosszagban unottan.

Nem mintha ott jobb lenne. És tudom múlni fog ez. De HAZA AKAROK MENNI ÍRORSZÁGBA.

Valaki magyarázza meg mit érzek legyen szíves.

Nincsenek megjegyzések: