2003/08/08

Remesen kezdodott a nap. A zsebpenzemet nem kaptam meg tegnap, es ma mindenkeppen be kellett szereznem a jegyeket a fesztivalra. Liz ebren volt, mire felkeltem, es a kezembe nyomta a heti elkolthetnivalomat, megkimelve engem a penzkeres szamomra meg mindig kinos jelenetetol.
Aztan ugyanezzel a lendulettel bejelentette, hogy remeli, nem vettem meg meg a jegyeket, merthogy szombaton o meg a hites ura bizony elvonul Robin Williams koncertre, es nem talalt senkit, aki vigyazna a lanyokra. Puff. Szombat ota varom a fesztivalt. Pici piros szivek, meg kisherceg. De persze csak ovatosan. Mosolygok meredten, es azt hajtogatom, persze, semmi baj, persze, majd legkozelebb elmegyek. Nem faj, mar megszoktam. A konnycsepp, ami legordul azert nem teljesen igy gondolja.

F****m az egesz vilagba hangulat lesz urra rajtam, es elhatarozom, hogy suli utan adozom a penzkoltes oltaran, es megveszem mindazokat a kinezett dolgokat, amiket szeretnek, kezdve az elszakadt fulhallgato potlasaval. Aztan errol persze siman elfeledkeztem, es penz mar nem maradt ra a vegen. A sporolast a jovo heten kezdem.

De ami a legrosszabb, hogy nem lett jobb. Kitalaltam, hogy tekintve a kanikulat itt, kihasznalom amig nyar van (talan hetvegeig eltart majd!), es barnulok. Strandon. Rovidnadragra kaptam, meg trikora, felpakoltam a felig szakadt hatizsakom meg a torolkozom es a fenykepezogepem bajosan itthonfelejtve megint nekiindultam Island Magee-nek, ezuttal okosabban, vonatra ulve az elso tizenot merfoldon:)
Kurta meleg volt, meg por, meg hoseg meg idetlenul bamulo autosok. Nem tudom az itt lakok eszrevettek-e de a dombok itt egyre magasabbak lesznek, biztos valami tektonikus mozgas...vagy a meleg:))

A strand megtette a kotelesseget, igy mehettem. Johettem. Haza. Persze a menetrendet megint elneztem, igy meg integethettem a suhano vonatnak, de mivel nem vasarnapot mutat a naptar, van masik.

Bocs, most csak ez van. Nem tudok a nagy sarga holdrol irni, meg a feher hullamokrol, a homokpadrol, az elsos kisfiurol, az orult tudosszeru oregrol, a komprol es a hidegrol, a tvshowrol, meg az indiai tunikamrol. Pedig ezek voltak az igazan fontos dolgok ma.

Jobban sajnalom ezt a szombatot, mint szeretnem. Mint kellene. Mint megerne. Pedig sikerult nem varni annyira....

Nincsenek megjegyzések: