2003/06/13

Csunya a szemem, es persze kamillateat nem kaptam. Van mindenfele csini kutyu, gyogyszer, oblogeto, torokfertotlenito, antibiotikum, termeszetes gyogyszer, kamillas krem, szinezett tabletta, szopogatos cukor, kisdoboz, nagydoboz, szinesdoboz, kistegely, nagytegely, feher, atlatszo, kence, fice, tillarom. Kamilla nincs. Hazafele biciklizve mar arra is gondoltam, hogy szednek valamelyik reten. De ott sincs. Meginterjuvoltam a bacsit, azt mondta talan Belfastban, valamelyik bioboltban. Ki hitte volna, hogy a kamilla ilyen extravagans dolog errefele:() (Emlekszem, otthon a nagynenivel masztunk ki az utca vegi szantora buzaviragot es kamillat tepkedni. Leforrazas, leszures, es remenykedes, hogyha megmosom vele a hajam , majd szoke lesz. Mar akkor is naiv voltam. Es a szanto helyett is Osan van mar...) Addig meg hasznalom az allatokon nem tesztelt, atlatszoan budos, valami kivonatot tartalmazo szemoblogeto lottyot. Mar gennyes a felso szemhejam. Undorito is mellesleg. Ize, nem is annyira mellesleg:(

Hazafele elkepzeltem, hogy megvakulok, es csupan a gondolatra osszeszorult a gyomrom. Nem akarok nem latni. Latni akarok. Az ember rogton remeket almodik maga kore.

Itt senki nem ertene, ha azt mondanam, felszemu Jumurdzsakkent jelenhetnek meg lassan.
Itt nem ertem, miert mondja a kissrac a holnapi 19 fokra, hogy hoseg lesz.
Itt nem ertik, ha az szalad ki a szamon, hogy jo.
Itt nem ertem, mi a jo a jeghideg uborkas uditoben.
Lassan hathonapos kulturalis sokk utohatas.
Talan konzultanom kene az orvosommal, gyogyszereszemmel.

Nincsenek megjegyzések: