2003/06/26

Csodamodern új kezelői felüleltre költözött a blogger, de ami a legjobb, hogy az elcseszett archívjaim is eltűntek:)

Tegnap gyönyörű idő volt, olyan nyárféle. Egész nap mostam, meg teregettem. Végre végre nem a szárítógép, ami ugyan egyszerű, mert az ember belenyomja az adag ruhát, aztán 90 perc múlva kiveszi hótt gyűrötten és puhán. Más érzés kosárba pakolni, kivinni, kirázni, kicsipeszelni a tűző napra, a fújó szélbe, ahol fél óra alatt megszárad, időnként ellenőrizni, mit lehet leszedni, majd a kosárba hajtogatni és bevinni. Szertartás. Nap-, nyár-, szél- és fűszagúak a ruhák, és egy pillanatra megállok, a pizsama felvétele közben, hogy beszívjam.

Amúgy meg hajnal négyig Harry Pottert olvastam (ki), és jelentem, tudom ki hal meg. De már az, hogy folyamatosan ezt vártam, elrontotta az élményt picit:/

Nincsenek megjegyzések: