2003/05/07

Meg tiz ora sincs, es en maris ki lettem okositva. Megtudtam peldaul, hogy a mikrosutoben bakteriumokat nevelek, amik a Gozos Bogarral (legelabbis en igy ertettem:D) tokeletesen eltuntetheto. vagy peldaul, hogy letezhetek ugyan a Vakuumos Tartositoszerkentyu nelkul, de nem erdemes. Es csak most, csak nekem, adnak hozza egy bazi hosszu zsakot is, hogy a nagy dolgokat is tartositani tudjam, igy hetek mulva is friss lesz az igy tarolt halfej, ezust evoeszkoz, szottyadt paradicsom. Elkezdtem meregetni a nagy zsakot, vajon beleferek-e, de ahogy katonakoroben mondanak: negativ. Onvakuumozas

Tegnap elhataroztam, hogy ma aktiv leszek. Tehat indulaskent ma reggel aktivan lebeszeltem magam a tornateremben valo kezdesrol, mondvan jobb az delelott, nehogy megeroltessem magam:))
De a biciklit keszitem.
Mit nem tesz az elhatarozas egy kis napsutessel koritve:D

Nincsenek megjegyzések: