2003/05/30

Harom napig nem lesz eso, ha a meterologia nem teved. Sot, harom napig folyamataos napsutest es meleget josolnak. Ilyen nem surun tortenik itt, talan ot honapja az elso, amikor itt voltam.(Mert amig otthon tavaszoltam, itt harom hetig meleg volt:() Ennek orulni is lehetne, de kemeny napok varnak ram.

A csalad valszin lelep, pont azert mert jo ido lesz, en meg valszin itthon maradok persze, mert nem ferek a kocsiba. A bicikli meg rossz. A masik bicikli is rossz. En meg fokepp remenytelen es faradt vagyok, faradt abba, hogy ragjam a bacsi fulet, es kerjem, es kerleljem, es emlekeztessem.... Egyszeruen nincs energiam arra, hogy legyen biciklim..ha nagyon osszeszednem magam, szerintem akkor is csak hetfore lenne...az meg mar reg keso.
Ugyhogy most csak itt ulok, megint potyog a konnyem elkeseredettsegemben, es legszivesebben jol megrugdosnek valakit. Fokent a bacsit. Meg a helyzetet. Meg a tabort. Meg a keritest. Meg a kutyakat. Meg a bezartsagot, az elszigeteltseget, az ignoralast, a feluletesseget es a konyhaszekrenyt. Azt csak azert, mert kozel van.
Nem eleg, hogy a kocsilehetoseg a kutba ugrott, hogy lemondtak a penteki bebiszittinget ergo kevesebb penzem lesz, hogy nincs biciklim, pedig mar kineztem hova megyek egynapos turara vonattal+bringaval, csak a joidore vartam, meg a ketsegbeeses is most jon, megallithatatlanul es feltartoztathatatlanul es hiaba akarok pozitivan gondolkodni egyszeruen nem megy. Es igenis, most ezt az egeszet ugy elem meg, hogy itt a vilagvege, megint remenytelen a helyzetem, es bortonben ulok.
ELEGEM VAN, HAZA AKAROK MENNI, MOST AZONNAL...ES AZ ANYUKAMAT IS AKAROM!

Nincsenek megjegyzések: